Mycket i tankarna

Några dagars "bloggtorka" eller ja jag har haft mycket i tankarna och rätt så jobbiga grejer denna veckan. Började med att jag var uppe hos chefen igår på Brukarassistans och sa upp min vikariat på knappt 70% (kommer dock fortsätta som vikarie) för att jag har blivit erbjuden ett vikariat på 100% på Uppsala kommun inom daglig verksamhet. Och jag har inte haft det jätte bra relation till chefer på tidigare jobb vilket gör att jag tycker att det är jätte jobbigt att ta såna här grejer. Jag mådde så illa innan jag gick upp till kontoret så jag trodde att jag skulle spy.
Och idag har jag gått och spänt mig på jobbet då jag ville själv berätta/nämna att jag kommer att sluta för min brukare. Kan ju säga att pulsen var hög innan jag skulle göra detta. Dock gick allt detta bra men har varit spänd, orolig och inte kunnat sova ordentligt pga detta. Fyfan!
Sen har jag haft mamma och jycken som nattbesök sen i måndags då vi hjälps åt med jycken. Väldigt skönt och mysigt att få ha lite sällskap hemma i lägenheten.
Eftersom jag haft mycket i tankarna och gått på promenader med jycken istället så har det inte blivit någon hårdträning. Men veckan är inte över än så jag hinner köra några hårda pass! 😊
Imorgon blir det jobb 8-12.30 sen hem till lägenheten och gå ut med Carro, käka lite lunch och sedan åka vidare till chefen på Uppsala kommun och skriva på lite papper och även prata lite lön förhoppningsvis 😉. Håll tummarna för mig! Tänkte även köra lite träning imorgon efter mötet med nya chefen.
Nu sitter jag och mamsen i soffan och kollar på Grey's Anatomy och bara myser!
Kan även berätta att tack vare att jag kommer jobba inom kommun så är jag nu anmäld till årets Blodomloppet den 20 maj tillsammans med bonusmormor.
Skönt att ha något att sikta på inom träningen. Ska även köra Vårruset med Ankan den 19 maj.
Känns skönt att göra detta för den 24 maj åker jag och Lisa till Turkiet! Längtar!! 😎
Vi kommer ha bo på ett nybyggt hotell som öppnar nu i april, vi kommer ha all inclusive plus att hotellet är från 16 år så inga barn. Det kommer också finnas spa och gym så träningen kommer jag inte undan fast jag är utomlands.
Ha det gött!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: