lördag den 15/3 och söndag den 16/3

Igår blev en ganska skön lördagkväll om jag får säga det själv.Först var jag förbi morfar och "mormor" å snacka lite skit. Åkte sedan hem till mamma och förberedde lite mat till oss två då pappa jobbade kväll. Det stod stekt kött, potatishalvor i ugn, min avacadosås, sallad och lite vitlöksbröd på menyn. Jävligt gott om jag får säga det själv. Efter att jag och morsan käkat åkte jag till lilla hjärtat Lisa, där jag skulle spendera natten. Vi åkte till Maxi och köpte lite gottigottgott till kvällen, åkte hem till Lisa igen, var lite sociala med henne pratglada föräldrar och la oss sedan i soffan och kollade på gladiatorerna+annat skit på tvn. Blev sedan en tidig kväll för oss då vi båda var trötta (jag hade ju jobbat) plus att vi skulle upp idag söndag till friskis på spinningpass.😥Idag på söndag morgonen käkade vi frukost - jag käkade en av mina favorit frulle rätter - fjällfil, hallon, 1-2 msk vaniljkvarg, linfrön och fiberhavregryn. Riktigt gott. Har man inte testat så pröva detta! 😊Sedan åkte träningskläderna på och vi åkte till Friskis & svettis på vårat inbokade 75 minuters spinningpass. Blev utmattad av att bara höra att de var 75 min spinningpass. Och jag kan säga att jag var jävligt utmattad efter passet också! Svetten bara rann om mig! 😫😥 Åkte sen hem till mamma igen, duschade, käkade lite lunch och spenderade sen några timmar hos morfar och "mormor". Nu sitter jag i soffan hos päronen och njuter av söndag kvällen.
Ska snart göra en lätt middag, toast står på middagens meny.
Upp och jobba imorgon igen 8-16. Ha en fortsatt trevlig och mysig söndagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: