Ledighet

Äntligen! Äntligen haft lite ledighet i två dagar. Igår låg jag och sov mesta av dagen och gick ut med jycken några gånger som mamma lämnade på morgonen då både hon och pappa jobbade. Huvudvärk/lätt migrän poppade också upp så inte så konstigt att jag sov hela dagen. Fick även fikabesök på eftermiddagen av mamma och mormor som även hämtade jycken.


Idag:
Har precis käkat frukost: fjällfil, hallon, 1-2 msk vaniljkvarg, linfrön och fiberhavregryn.
Och så har jag läst lite Amelia och kollat lite halvt på Grey's Anatomy och Private Practice. Ska snart iväg till Friskis och svettis för lite spinning och gym. Sen får vi se vad det blir, ska iallafall handla lite innan jag ska hem.
Hoppas på att jag slipper få huvudvärk/migrän idag!

Vi kanske hörs lite senare då vi får se vad dagen bjuder på. 😊

Ha en fin dag i solen!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: