Efter en lång period så är jag nu tillbaka

Som rubriken lyder - efter en lång period av ledighet från bloggen så har jag bestämt mig för att börja igen. Känslan att få skriva av sig lite känns så himla skönt ibland. Men det är inte helt säkert att jag kommer uppdatera/skriva inlägg på bloggen varje dag. Utan jag kommer skriva när jag känner för det.
Nu halvsitt-ligger jag äntligen i soffan efter 2,5 timmes träning på Friskis & svettis. Började först med att köra gym med Lisa - 1 timme kondition och 30 min styrka.
Konditionen bestod av 30 min crosstrainern och 30 min powerwalk på bandet. Sedan 30 min styrka - rumpa, mage och lite ben.
Lisa åkte hem, sen kom Ankan och vi skulle köra 1 timme boxning. Första gången för båda på detta träningspasset så båda var skapligt nervösa. Passet var fruktansvärt jobbigt men jävligt kul!
Nu blir det att fixa iordning något att käka sedan en lång, varm och skön dusch. Sedan ska jag spendera min fredagskväll i soffan med lite popcorn framför tvn.
Blir en tidig kväll för mig då man ska upp och jobba imorgon 8-16. Man är inte direkt sugen på att gå upp tidigt en lördag morgon men det är bara att göra't. Ha en fortsatt trevlig fredagskväll och helg. Njut för fan om ni är lediga! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: