5 år av vänskap! ♡

Jag är så jävla tacksam för att ha Ankan som bästa vän. Vi är bästa vänner och nästan som systrar. Lärde känna varandra första året på gymnasiet och tack å lov för att jag fick göra det! Denna människa står vid sitt ord och
familj/vänner högst upp på listan!
Även när hon har haft kille/dejtat så har hon satt familjen/vännerna i fokus för hon och jag vet båda att det är de som är viktigast. Det är vännerna som finns där när det är jobbigt, att ha kul med, dela minnen med, skaffa nya minnen med och dem man alltid kan prata med. Och det är precis vad ankan är för mig. Hon är en av de få vänner jag har och jag är jävligt glad för att ha henne som vän!
och grattis åter igen gumman till körkortet! :)♡ som du har kämpat!





Något som jag däremot blir riktigt förbannad på!:
Hatar och blir irriterad när en vän som man har bestämt något med, har
träffat/börja dejta en kille och avbokar det vi har bestämt! Då vet man att denna människa sätter killen i fokus och oftast så är det så det alltid kommer vara. Tro mig, har erfarenhet av sånt här.
visst är det roligt att denna person har träffat någon! men man avbokar ändå inte att träffa dina vänner, som man bokat för en vecka sen, för att träffa en kille som man bokar något med efteråt. Då anser jag att man får träffa denna person antingen efter eller nån annan.

Både när jag eller ankan har dejtat/varit tillsammans med någon så har vi aldrig bortprioriterat vänner! Och det är nog därför vi är så bra vänner och för att vi är så lika!♡







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: