1456 kcal! Hell yeah!

Kom hem för ca 1 timme sen, ligger nu i soffan och ska försöka slumra en stund.
Träningen på friskis & svettis gick riktigt bra!
45 gym: 30 min crosstrainern och 15 min styrka/mage.
Och 1 timme spinning med världens bästa ledare! Resulterade 1456 kcal sammanlagt brända! Så jävla gött!



Sedan iväg och kolla på nya sneakers/gympaskor på stadium då dem hade medlemsrea! Så det resulterade i ett par nya skor plus ett nytt träningslinne som jag har tittat på riktigt länge!
Sprang även in på apoteket och köpte lite vitaminer då dessa var slut hemma. Plus att det blev att springa in på Willys och handla lite nödvändiga saker som: mjölk, fjällfil, kvarg, tuggummi och tepåsar.





Sen vill jag även säga att min bästa vän
Ankan har äntligen tagit körkort!
Stort Grattis till dig gumman som har kämpat!♡


Nej nu ska jag försöka slumra en stund! Ha en fortsatt trevlig kväll! Snart helg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: